.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور هیات دولت در مراسم سالگرد مرحوم کردان
مرحوم کردان نمادی از مدیریت مردم مدار بود و تجلیل از این چهره خدوم، تجلیل از کسی است که دل در گرو مازندران داشت که این موضوع نقطه بازر و درخشان زندگیش این مرحوم بود...
حضور هیات دولت در مراسم سالگرد مرحوم کردان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: با نظر ریاست جمهوری، اعضای هیات دولت در سالگرد مرحوم کردان حضور خواهند داشت.

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد مرحوم کردان گفت: مراسم سالگرد مرحوم کردان 9 آذرماه سال جاری با حضور جمعی از اعضای هیات دولت و دوستداران آن مرحوم در ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مازندران فرزندی خدوم و ارزشمند را از دست داد، افزود: مازندرانی های مقیم تهران نیز در 30 آبان ماه با سخنرانی دکتر متکی در تهران مراسم یادبودی را برگزار خواهند کرد که در این مراسم استاندار مازندران نیز سخنرانی خواهد کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری بر برگزاری مراسم باشکوه تاکید دارند، اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام تقوی نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سخنرانی خواهند کرد.

وی با تجلیل از خدمات ارزنده مرحوم کردان افزود: ستاد ارتحال مرحوم کردان در 14 کمیته اجرایی که همه آنها بصورت تشکلی خودجوش و مردمی است فعالیت خود را آغاز کرده است.

ابراهیمی با اشاره به خاطره خوش مردم مازندران از مرحوم کردان خاطرنشان کرد: خدمات مرحوم کردان در سطح کشور و مازندران ستودنی و قابل ستایش است و به همین منظور در مراسم سالگرد این فقید مهمانانی از داخل و خارج از کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم برخی از مدعیان اصولگرایی به دلیل دفاع از مرحوم کردان به ما حمله می کنند اظهار داشت: نقش مدعیان اصولگرایی بصورت ناجوانمردانه و غیراخلاقی با مرحوم کردان شبیه با برخورد تندروهای جبهه اصلاحات با نیروهای ولایی وفقاهی در دوران اصلاحات بوده است که بسیاری از این افراد اگر منافع شخصی و اقتصادی شان تطمیع می شد هرگز به این چنین اقدامات زشتی دست نمی زدند.

ابراهیمی با بیان اینکه مرحوم کردان نمادی از مدیریت مردم مدار بود، گفت: تجلیل از مرحوم کردان تجلیل از کسی است که دل در گرو مازندران داشت که این موضوع نقطه بازر و درخشان زندگیش این مرحوم بود.

مرحوم علی کردان دوران تحصیلات ابتدایی را در روستای چالو شهرستان ساری سپری کرد و پس از آن به شهر ساری رفت و دوره‌های تحصیلی را با موفقیت پشت سر گذاشت.   مسئول اطلاعات و تحقیقات سپاه پاسداران مازندران، دادیار و جانشینی دادستان ساری، جانشینی دادستان آمل در واقعه آمل، دادستان شهرهای هشت پر، آستارا و خلخال، فرمانداری علی‌آباد کتول و گنبد کاووس، معاون اداری و مالی سازمان مسکن، معاون و قائم‌مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قائم مقام سازمان ایرانگردی و جهانگردی، معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، معاون وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، قائم‌مقام وزارت نفت، وزیر کشور دولت نهم از سوابق مدیریتی علی کردان پس از انقلاب بوده است.   عضویت در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان، کمیته حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی آموزش و پرورش، هیئت نظارت بر صدا و سیما، هیئت تطبیق مصوبات مجلس با دولت در دوره ششم و هفتم و ریاست کمیته کاهش تقاضای مواد مخدر کشور از دیگر سوابق حقوقی مرحوم کردان بوده است.   مرحوم علی کردان یکم آذرماه 88 پس از تحمل یک دوره بیماری خونی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صفري 26 آبان 1389
حتماٌ آقاي ابراهيمي دلش ميخواهد كه همه اصولگرايان مثل محصولي بي پول و بي نوا باشند
نا شناس 26 آبان 1389
افتخار ما مازندرانیها و سارویها مرحوم کردان و سلیم بهرامی و دامادیهاست و در این راه باید کمک کرد یاد و خاطره این عزیزان همیشه باقی بماند تا استانی سر بلند و سرافراز داشته باشیم روحشان شاد دوستاران کردان و سلیم و........................... احمدی
نا شناس 26 آبان 1389
اما باید دید شجاعی چه خواهد کرد که اگر کردان نبود قطعا نماینده نبود حال ببینیم واقعا چه قدر قدر می داند
نا شناس 26 آبان 1389
کردان کاردان خدمتگزار بی منت خادم امام هشتم مطیع رهبری معظم انقلاب
عاشق امام ورهبری وعاشق اهلبیت بود روحش شاد ویادش جاویدان
(قابل توجه)
( اقای داود احمدی نژاد)
نا شناس 27 آبان 1389
آیا بعد ازکردان کردانی ساختیم ؟
چرا نباید به نیروی مقتدری چون شجاعی پرو بال دهیم؟
نا شناس 27 آبان 1389
مگر رییس جمهور مدعی نیست که زندگی ساده ای دارند واز ریخت وپاش بدشان می اید پس چرا مراسم باشکوه برای کردان میخواهندبگیرند
نا شناس 27 آبان 1389
نه به طرح هدفمندکردن وجلوگیری ازعدم دادن یارانه به مواردغیرنیاز نه به ریخت وپاش برای مراسم کردان الان اگرامام علی بودنمی گذاشت حتی برادر از بیت المال بردار چه برسد برای مراسم این مرحوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 27 آبان 1389
روي ديگرسكه،اگرچه كردان رفته ودستش ازدنيا كوتاه است، تمام فك وفاميلهايي كه سوادنداشتندروبردومشغول كاركردوبراي اونها هم مدرك جوركرد.
شهروند طبری 27 آبان 1389
لطفا چند خدمت عمومی از آقای کردان ذکر کنید تا به ایشان ارادت پیدا کنم!
نا شناس 29 آبان 1389
کردان مازندران را سر افراز کرد لطفا سوال کنید کردان چکاری برای آبادانی این کشور نکرد؟ او در صدا و سیما بعنوان یار وفادار لاریجانی بود و در ایجاد شبکه های استانی و دگر گونی در صدا و سیما را کلید زد و کاری کرد کارستون اما لاریجانی از او حمایت نکرد . آقای ابراهیمی هم می تواند راه کردان را ادامه دهد
نا شناس 29 آبان 1389
آقای رمدانی محافظه کارانه عمل نکنید چرا از نظر خوانندگان که انتقادات سازنده ای برای مسئولان است استفاده نمی کنید؟ دست مرحوم کردان از دنیا کوتاه شده است بگذارید حد اقل حق مطلب که هدف خوده کردان بوده است ادا شود ، کسی به دنبال تخریب ابراهیمی وشجاعی نیست شما که خود پر واضح می دانید تشریفات وسیا ه کاری های سیاسی تنها سیاه بازی برای اخذ کرسی مجلس است اگر کسی دلش برایاموات می سوزد با قرائت قران برای اموات طلب مغفرت می کند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.